En lång fredag

Snart är det påsk, väldigt snart, typ imorgon. Det betyder att idag är man ledig, vilket betyder sovmorgon! Riktigt skönt måste jag säga. Denna vecka har man varit väldigt trött, jag skyller på att man ställde om klockan i helgen, det förstörde hela veckan. 
 
Har ju fått gått upp kl 6 för att hinna få i sig lite yoghurt innan det är dags att dra till jobbet, börjar kl 7. Sen är det frukost på jobbet kl 8.30, mellanmål kl 10.30 och sen lunch ca kl 12.15-12.30. Nästa mellanmål har blivit kl 15 och sen middag ca kl 18 och kvällsmål vid 20 tiden. Man äter verkligen hela tiden. Är så skönt att jag utan problem kan ta mellanmål på jobbet, dom är verkligen accepterande och dom har sagt typ att "det får vi stå ut med" :) 
 
Tror det har blivit lite mycket ägg på sistone, magen har inte varit så rolig, fått lite lätt halsbränna :( Har nämligen i typ fyra dagar i sträck nu ätit äggsås till lunch och äggmuffins till mellanmål på em. Plus att en dag åt jag även äggmacka till kvällsmålet. Känndes dagen efter så i onsdags lagade jag lite annan mat, potatismos med lax och citronsås. Mumma! Eget potatismos och ABBAs färdiga, laktosfria, citronsås. Det krångligaste med den maträtten var potatismoset och det säger väll en del :P 
 
 
Mums säger jag bara! 
 
Nej, nu är det dags att gå ut i tvättstugan och starta en maskin så jag har lite kläder i morgon med ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0