3 av 14

Dag tre på flyt idag.
Inget roligt direkt, inte för att jag går hungrig men att bara äta (dricka) 4 påsar Modifast om dagen och inget annat är lite drygt, speciellt när jag jobbar i kök. Inte få smaka något och hålla mig till mina shakear/puddingar och min vattenflaska. 2,5 liter vatten om dagen ska jag få i mig. En kamp för en torrboll (som min familj kallar mig) som mig, en vanlig dag innan flytet drack jag totalt kanske en liter om dagen. Men jag kämpar på med vattnet varje dag och springer på toa mest hela tiden känns det som ;)
 
Igår rensade jag kylen och skåpen på allt möjligt och gick med det till mamma och pappa. En påse med kylvaror och en med torrvaror. Då blir jag inte sugen på något jag inte borde äta och har framförallt inte tillgång till något. 
 
Känns i magen att det snart är dags för nästa mål. Men innan det är dags för det blir det en vända ut i tvättstugan och kasta in lite kläder i tumlaren. För självklart så stängde dom av vattnet idag när jag bokat tvättstugan... Inte förrän närmare sju kom vattnet igång igen... Typiskt. Extra kul var det ju att jag inte fått veta det innan. Var en arbetskamrat som sa att dom skulle stänga av vattnet kl 16.30, så jag hann iaf hem och tappa upp lite vatten.
Men men,  vad ska man göra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0