En månad

Så, idag var jag iväg till Marieberg Galleria (mina byxor börjar ta slut :P ) den fasade shoppingen... Så till slut hittade jag ett par byxor som sitter okej. Över 100 butiker, ca 60 klädaffärer, 3 av dessa affärer erbjuder kunderna kläder i storlekar över 48. Om man sen, som mig, inte direkt passar i byxor av modellen Slim blir utvalet ännu mindre. Ett par ska jag väll vara lycklig över att jag hittade... :P
Ett par byxor och två linnen vart det till slut :P 
 
När jag sen kom hem och kollade i brevlådan så låg det ett brev från Ersta och väntade på mig :) Den 9 Mars ska jag på möte med narkosläkare och den 10 Mars kl 7.00 är det operation. :D Can't wait! 
Nu känns det lite onödigt att jag köpt nya byxor :P Eftersom jag den 24 ska börja flyta och då förhoppningsvis börja minska i omfång ;) Well well. That's life I guess ;)
 
Nu blir det att imorgon börja ta tag i allt det andra, patienthotell osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0