Redo?

Efter allt krångel med Region Örebro Län, inte få någon info osv, så är jag (förhoppningsvis) redo.
Nu på kvällen, på den veckliga tacokvällen, så diskuterade jag med E om hon ville haka på till Sthlm, göra huvudstaden och samtidigt hålla mig sällskap ;) Hon var på och pappa ville hänga på han med :)
Så vi bokade hotell och tåg, Scandic Sjöfartshotellet blev det. En dryg km från sjukhuset och säkert lika långt till centralen. Tåg bokades också, enkel resa, pappa och E skulle köpa sista minuten biljetter när dom ville åka hem. Pappa sa att han skulle hämta mig på sjukhuset med bil när jag skrivs ut den 12e. Han tyckte det var bättre än att behöva vänta och så, fine by me ;)
 
Frågade aldrig F om hon vill med för jag tänkte att hon pluggar och har inte tid, visade sig att hon inte kunde av en annan anledning med, hon har uppkörning den dagen jag har min op. Tajming eller vad ;)
 
Nu tar jag iaf helg från allt detta krångel och poppar lite popcorn och stoppar inte en skiva av CSI: NY i dvdn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0