Två veckor

Så idag är det 14 dagar sen operationen. Det betyder att idag blev jag av med agrafferna :) Såå skönt! Det har kliat bra dom senaste dagarna. Såren såg fina ut, inga tecken infektion. För en gång skull är jag också nöjt med personalen på vc, jättetrevlig och hänsynsfull sköterska som tog bort agrafferna. Stor skillnad från dom ibland rent hänsynslösa sköterskorna som jobbar där. Men men. Nu är en massa agraffer fattigare och det är huvudsaken ;) 
 
Efter vc vart det en omväg hem. 40min promenad på skogsvägar utanför samhället, bland fågelkvitter och hackspättar. Det är sånna här dagar man är glad att man bor på landet :) Riktigt trevligt. 
 
Var över till föräldrarna och kokade soppor, kycklingsoppa och farmors korvsoppa, mumma! Inte lika goda mixade men gott ändå :) Så när jag kom hem fick jag ställa mig och portionera upp soppan i påsar med 2,5dl i varje, sen in i frysen. Smidigt att bara kunna ta fram så många portioner jag behöver. 
 
Ikväll däremot, ikväll händer det grejer! Ikväll, om ca 10minuter då ska jag äta knäckebröd med leverpastej! Längtar såå efter något att tugga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0